woensdag 13 juli 2011

Digi-beet.....

Ik ben echt een ei in het digidownloadgebeuren! Heb pas net ontdekt hoe ik muziek kan binnenhalen. Wel heel fijn, om zo de I-phone te vullen, en alle muziek altijd bij de hand te hebben. M'n volgend phone moet echt met meer geheugen, want de muziek wordt meer en meer, heerlijk....Nu is de volgende missie het leren films binnen te halen. En dan t liefst niet voor op DVD....Want je wil niet weten hoeveel DVD's op jaarbasis er hier doorheen gaan. Nu hebben al minstens 10 mensen mij dit proberen uit te leggen....maar waarom t nu nog steeds niet lukt ik heb echt geen idee. Van de week, heeft allerliefste Esther weer een poging gedaan. Echt ik had de illusie, om even in een week ervoor te zorgen dat we genoeg kijkplezier voor de vakantie op usb zouden hebben. Ik alles stap voor stap op papier gezet. En door haar hebben we nu 1film op usb. Zo ernaast zittend al schrijvend, echt t leek appeltje/eitje. Dus hup, Deb aan de gang.Geloof wel een stuk of 10 films binnen gehaald. Tja de pc die werkt wel mee, binnen 10 min heb ik er 1 binnen. Maar daarmee is de LOL ook direct gestopt. Staat allemaal mooi op de pc, Maar als ik t op de usb zet leest de DVD-speler t niet,en de films die gebrand moeten worden, vertikken t ook. Ergens mis ik dus de belangrijkste schakel!?!? Ga er na de vakantie mee verder => er komt een tijd dat ik t voor elkaar krijg de films op mediaplayer, en usb te zetten...De vlag gaat uit als t ooit zover is...langleve 2011..en de moderne technieken #alsiktooitgabegrijpen

2 opmerkingen:

  1. Hey lieve buur ik heb er vertrouwen in dat je het echt gaat leren hoor.
    Groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heey lieve buuf..leuk je reaktie hierow!!! ik hou me zelf voor...kommmmmmmmmmt goeeeeeeeeeeed!!! dit kan ik tenslotte ook

    BeantwoordenVerwijderen