donderdag 8 september 2011

World-Wide-Web

Jeetje heb ik weer een mooie ruimte om te bloggen. Lijk ik ineens wel inspiratieloos. Komt dat? Heb geen saai leven, maak zat voor "gewone mensen "  'rare dingen" mee. Neem nu al die brilavonturen, jemig daar heb ik al zoveel over neer gezet. Misschien dat ik daarom daar nu niet weer iets grappigs over weet te zeggen, Ja welke fabrikant /opticien wil ons sponsoren. Jeroen test dan de brillen gratis voor u.
Dan maar mijn ervaringen over het World-Wide-Web. Ik surf al jaren over dit medium, op verschillende plekken, Web-log/hyves/Facebook/twitter. Het grappige en leuke wat ik hier van vind is dat ik al heel veel mensen heb leren kennen. Gewoon andere moeders die dan aan de andere kant achter een pc zit met een bakkie. En hun ervaringen delen via het Web.  Soms verlies je iemand dan weer uit het oog, Maar kom je dan ineens weer op een andere plek tegen, en ga je gewoon weer verder waar je samen gebleven was. Zo hou ik al jaren een weblog over Jeroenkapoen bij, echt een mooi dagboek geworden. Gaan ze daar bij Web-logland ineens in hun hoofd halen om het naar een andere plek te verschuiven op internet. Nu is deze site dus al 2 wkn uit de lucht, en hoop ik maar niet dat al mijn jaren opgetikte werk ineens in rook is opgegaan, want daar zou ik heel verdrietig van worden.
 Nu ineens is daar in me mailbox een aanvraag om lid te worden van Netlog....echt geen idee wat dit nu weer is, dus account zo gemaakt.  En verder wel zien. Paar dagen later ook maar een profielfoto uploaden...verder nog steeds geen idee....krijg ik allemaal inboxjes van mannen die ik niet ken.. WTF !!! Wat is dit nu weer voor iets....is dit een of ander dating-ding????? Contacten leggen , leuk maar hier zit ik toch niet op te wachten.  Maar hoe verwijder je  deze account , ook echt geen idee........gelukkig wel de afschermknop gevonden...Dus wie mij de gouden tip kan geven om dit account voor eens en voor altijd van internet te laten verdwijnen... heel graag!!!!!! Koffie met gebak staat daar dan tegenover haha..... Dus voor diegene die dit lezen ....U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Je bent er toch echt één vergeten.... De 4daagse van Nijmegen.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan alleen maar anoniem een reactie plaatsen..... Rara wie ben ik???

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig..... Nu staat het weer bij het verkeerde blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja das waar die staat ook nog op mijn todo list!!!! Zet m er gelijk eff bij..ja rara wie ben je Uhhhhh Ingrid...maar snap ik niet want die heeft haar naam hier wel eens gezet HELP!!!!! deb

    BeantwoordenVerwijderen