maandag 4 juli 2011

Moeders zonder grenzen...

Ik voel me vereerd, blijk ik zo maar in een subgroep te vallen. Niet zomaar een subgroep, nee 1 van moeders zonder grenzen/grenzeloos....of te wel, wat al vaker tegen me gezegt is...Een van onverwoestbare moeders! En ik ben trots, om daar deel van uit te maken. En dit omdat ik moeder ben van een zoon die toch net even anders is dan de gemiddelde zoon. Door deze lieve schat, heb ik al menig grens verlegt, op verschillende vlakken. Voor zijn gezondheid/elke keer weer het juiste plekje op een school/ veel moeten slikken, wat andere van je kind of van mij vinden..enz enz. Hierdoor ben ik nu wie ik ben :
_What you see is what you get=> never fully dressed without a smile=>
Niks is saai bij ons thuis, door onze bijzondere gezinssamenstelling....En ik ga het maar weer eens toevertrouwen aan t World-Wide-Web. Zo ben ik t kwijt, en steekt allicht iemand anders er wat van op. De ene keer zal het verschrikkelijk om te lachen zijn, de andere keer om te janken. But hey that's Life..vooral dat van mij. Om bij dit selectieve groepje moeders thuis te horen, moet je wel ballen hebben. En het is soms wel een zware taak om je naam hoog te houden.... Maar ik doe er alles aan!

3 opmerkingen:

  1. Wauw...Debje...mijn lieve onverwoestbare dinnetje!! Ben trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk, en weet eigenlijk zeker, dat je trots op jezelf mag zijn.
    Groetjes van ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieverd!!! wat goed van je!! ben zoooo trots op jou en je gezinnetje !! en geloof me...menig moeder kan hier iets van leren...MET of ZONDER bijzonder kind...heel veel succes en ik zal al je blogs lezen schat!!!! liefs van je dinnetje <3 xxx

    BeantwoordenVerwijderen