maandag 11 juli 2011

In overtreding

Wat is er nu heerlijker dan op een mooie zonnige dag lekker een blokkie om te gaan met doggie, en jongste. Heerlijk relax, tempo ala slak, op de genietmodus. Eerste stukkie is voor de hond, en daarna volgt de speeltuin. Een fantastische, want de schommel hangt heel strategisch. Als je met je rug naar de speeltuin gaat zitten, kun je heerlijk al het verkeer op een vrij druk kruispunt in de gaten houden. Wat is er nu mooier => de heerlijke wiebel van de schommel, en alle auto's/motoren/vrachtwagens enz enz..bekijken :voor jongste echt t "ULTIEME GENOT " . Mama zit dus ook heerlijk relax op t bankie te genieten, en kan dit wel een aardig poosje volhouden. Nix moet alles mag.............UHHHHHH dat dachten we. Is er toch weer iemand, die dit ultieme moment durft te verstoren!! Mw....=> Ja? Weet u dat u in overtreding bent..Wie ik hoezo (tuurlijk wel t bordt gezien, met "verboden voor honden"). Nou u mag hier niet met de hond naar binnen. Die zit op dat moment gewoon aan de riem, strak naast me...al een aantal kinders hebben al even met m gekroelt. Echt oma met kleinkind ging uit haar panty, dat ik daar zat .....hoe durfde ik..stel je voor dat....iedereen zich niet aan de regels zou houden...dan zou het er een zooitje worden! Nam ook nog even de moeite, om er een relletje van proberen te maken, door bij andere te lopen stoken.... Dahhhagg relax/geniet/moment...en bedankt!!! Ben netjes gebleven, maar wel blijven zitten, t risico lopend dat ze thuis de politie zou bellen, en ik dus een vette bon kon krijgen. Denk toch ...maak je niet zo druk...geniet van het mooie weer , en je kleinkind.....zijn toch zeker ergere dingen waar je je druk om kan maken...laaat me kind eff lekker genieten van zijn " ULTIEME GENOT"!!! by the way..heeft iemand nog een hulphondhesje over..kan ik die de hond omdoen....mag hij overal mee....grapje.....

3 opmerkingen:

  1. grrrrrrrrr....hier kan ik nou ook zoooooo kwaad om worden......en reken maar ...dat is echt zo'n mens die alles volgens de regeltjes wil doen maar ondertussen niet zal stoppen voor voetgangers op zebrapaden, door plassen rijd net als je daar met je mooie nieuwe witte broek staat, voordringt bij de kassa omdat ze zo'n haast heeft etc...
    schat maak je niet druk om dat soort mensen...hebben niks beters te doen...waarschijnlijk weer sago omdat ze weer op haar kleinkind MOET passen....en ja...dan moet ze even een afreageerpunt hebben...ja en laat JIJ daar nou net zitten....en eh.....wil best zo'n hesje maken hoor!! hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ga me echt niet druk maken om zo'n oude taart, die zelf niet eens kan genieten zeg tssss, dat is ze niet waard...haha, maar op dat moment sjonge...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een zeikers heb je toch.

    BeantwoordenVerwijderen